tisdag 2 oktober 2012

Tisdag

Det gick bra att öppna själv.
Chefen ringde 5 min innan jag skulle öppna för kunder för att meddela
att jag skulle behöva jobba själv tills dess Tyler kommer in vid 14.oo.
Det var riktigt segt och dött i butiken hela dan, dåligt väder ute så förmodligen därför, började ramla in folk först mot kvällen,
sisådär 1 timme innan jag slutade jobba (17.30). Rätt skönt ändå med
lugna dagar ibland. Imorgon har jag min första egna stängning,
får se hur det går, men jag har gjort anteckningar så borde inte vara några problem :)

Inget nytt annars.

Hittat massa fina kläder och väskor som jag vill ha från GUESS,
om man ändå hade pengarna, får drömma tills vidare :P




Vet att jag lovat lägga upp bilder på nya kläder å så,
tänkte jag ska göra det på torsdag då jag är ledig. :)

Nu blir det sova, trött som sjutton.
Natti natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar