onsdag 10 oktober 2012

10 Oktober 2012


Inatt drömde jag att det snöade, när jag vaknade upp och tittade ut så var det precis vad det gjorde. Så årets första snö är här.
Eller.. var här, den har smällt bort igen hehe men blev väldigt glad över att se snön faktiskt, tycker det är så mysigt när marken och träden är vita.
Dock fick jag även en liten spark i magen av verkligheten, det faktum att jag inte kommer kunna sitta på Storken med mina vänner och dricka varm choklad när det är snöstorm ute, julklappshandla och slå in julklappar (typ en av de bästa saker jag vet) eller ha glöggmys :(
Jag hoppas att det går att hitta glögg eller Glüwine (tysk glögg typ) inne på Sobey's, en spritbutik som har det mesta, bla Rekorderlig Cider ;)

I övrigt är allt bra, jobbet får fint och jag känner mig mer och mer säker i min roll som Shiftleader. Imorgon är det torsdag, vilket innenbär att jag är ledig och det är dags att tvätta och handla.

Nu är det sängen som gäller.
Natti natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar