måndag 1 oktober 2012

Dags att sova..


Nu var det ju längesen jag bloggade sist, fy skäms på mig!

Förra tisdagen fick jag öppna butiken själv för första gången, var ej planerat utan fick hoppa in då kollegan som hade passet var sjuk. Gick bra faktiskt, men var lite nervöst. Imorgon ska jag också öppna, pga samma anledning, fick veta det idag när jag kom till jobbet hehe Annars kommer jag stänga på onsdagar och lördagar, tror det går bra, har ju fått genomgång på hur det funkar. Det jag är mer orolig och osäker över är att vara "ledare" för mina kollegor.. ska höra med min chef om det finns någon utbildning inom företaget för ledarskap som jag kanske kan gå för att lära mig lite mer och känna mig tryggare i rollen.


Pratade med min älskade mormor och morfar på Skype förra helgen,
jättetrevligt och mysigt, måste göras om snart!

I helgen kom första höstkylan hit, så nu blir det att klä sig lite varmare.
Vissa har sagt att det kommer snöa i veckan också, men det tror jag inte riktigt på..
det visar sig.


Måste hoppa isäng nu så jag får någon sömn innan jag ska upp igen.
Uppdaterar mer imorn eller så. Natti natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar