torsdag 20 september 2012

Kort inlägg..


Ville bara berätta att jag idag blev befodrad! :D
Jag kommer, fr.o.m söndag, vara Shift Leader på Stitches!
Detta innebär mer ansvar, ha "chefsposition" över mina kollegor på mitt pass, ha administrativt ansvar och kommer öppna/stänga butiken (Key Holder). Kommer bli ett bra tillägg i CV't.


I övrigt rullar dagarna på, imorgon jobbar jag 11-19.30 och
på lördag 10.30-19.00. Så får vi se om det blir
nå skoj på kvällen eller om det blir lugn kväll.

--------------------------------------------------------------

Ritade denna tigerunge igår också, riktigt nöjd för att
vara första avancerade teckningen på jag vet inte hur många år :)

Kram

1 kommentar:

  1. Grattis Malin! Du måste ha gjort ett bra intryck sedan du började :-)

    Kram pappa

    SvaraRadera