fredag 14 september 2012

Fredag

Veckorna bara flyger iväg tycker jag! Hinner ju inte riktig med..
Hösten kommer krypandes här, det är kallare nu,
fast igår och idag har det varit riktigt härligt ute :)

Det rullar på på jobbet, inte lika stressigt nu då skolorna
börjat igen, rätt skönt med lite lugnare tempo.
Jag har fått heltid också, vilket gillas!
Jobbar heller aldrig längre än till 19.30 så jag har alltid kvällarna lediga. Vi har så himla söta huvtröjor på jobbet, om jag har tillräckligt med pengar över efter räkningarna är betalda nästa löning (21 sept) så ska jag köpa 2-3 st av dom, MÅSTE ha dom!
Lovar att det kommer bilder då.

Ritade denna kissemiss häromdagen också.

I övrigt har jag kommit igång med träningen igen,
3 ggr i veckan tillsammans med Patrik, härligt!

Huden under mina ögon är fortfarande torr, men nu har jag fått hydrokortison och redan efter 1 dags användning så har rodnaden och kliandet gått ner sig, vilket är otroligt skönt.
Så får se efter en veckas behandling om det blivit bättre,
annars får jag minsann ta å uppsöka läkare.

Häromdagen fick vi ett paket också, från pappas kusin Helen. Det var fyllt med godis, mums! Så det ska vi mumsa på imorgon ;) Fick Ahlgrens bilar, ferrarribilar, fruxo, zoo & jungelvrål mm *lycklig tjej*

Nu är det dags att hoppa isäng för min del, eftersom
jag börjar jobba 10.30 imorgon. 
Ha en toppenhelg alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar