fredag 20 juli 2012

Fredag

Hejsan!


Jag har inte så mycket att skriva om egentligen,
inte hänt nåt direkt spännande de senaste dagarna. Det rullar på fint för Patrik på hans jobb, han trivs som fisken i vattnet :)

Igår var jag ju till mitt nya jobb, fick fylla i lite papper och ta med mig kontraktet hem för att läsa igenom och signera det samt ta med tillbaka första arbetsdagen. Hon som anställde mig berättade även att jag i början bara ska vara ute i butiken och se till så att kunderna har det de behöver, ordna provrum och se till att det är snyggt runtomkring mig. Mitt första pass är på onsdag kl 17.oo, ska bli spännande!

Igår kväll när Patrik kom hem tog vi en liten kvällspromenad runt kvarteret. Dessa enorma fötter/ben står på busstationen vid köpcentret vid oss.

Får se om vi hittar på något ikväll eller om det bara blir hemma.
Jag ska träna lite nu iallafall.

Hoppas det är toppen med alla där hemma!
Stor Kram!

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Kul! :) Hoppas du kommer trivas bra där! Skickar även ett grattis på namnsdagen det e ju Margareta idag!
    Kram från oss i Vänge<3

    SvaraRadera