måndag 16 juli 2012

Det går bra nu!

Sådär, då jag har fixat jobb! :D
På torsdag ska jag till butiken för att träffa min handledare och fixa papper osv. Det är en deltidstjänst med allt från 10-30 h/v och om allt funkar fint och jag trivs så har jag chans att få tjänst som Assistant Manager! Lönen är inte så mycket att hurra för dock, minimumlön, men det blir nog bättre. Samt att om jag känner att jag inte får tillräckligt många timmar/vecka så kan jag åka till de andra butikerna och jobba också. Finns tydligen en i samma område som vår nya lägenhet ligger i, vilket är toppen. Så ska höra mig för där sen och kolla om de har timmar jag kan få också. Butiken jag ska jobba på heter Stitches, en klädbutik. Många av deras kläder är sånt jag gärna skulle äga, så blir nog att shoppa lite där sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar