fredag 16 mars 2012

Fredag

Japp, idag är det fredag. Min har varit rätt sämst hela dagen.

Börjar med att jag startar datorn men den v ä g r a r ansluta till internet.
Så fick sätta mig vid Patriks dator, tur den funkade fint.
På tvn var det bara repris på alla kanaler.
Är snart frisk men fortfarande för sjuk för att riskera att gå på promenad eller gå på stan, annars hade jag följt med syrran på stan och sen fikat med Iza.. Men har bara suttit inne hela dagen..

Jag tänkte att jag kan försöka brodera klart tavlan med djurbebisar men nålen var trasig och har ingen annan..
Bara allmänt dålig dag
Försökt vara lite produktiv iaf och skickat lite jobbansökningar, får se hur det går.

Men tillslut kom Patrik hem iallafall så nu har jag sällskap och har fått ett glas vitt! Snart får vi sällskap av Markus och Stellan också, då bjuder vi på popcorn. Så ett bra slut på dagen! :)

Hoppas alla andra har en underbar fredag!


1 månad, 2 dagar
1 år, 6 månader, 3 veckor
1 år, 8 månader, 2 veckor

2 kommentarer:

  1. svar; Jasså?! :D det kan jag tänka mig att dom gör! ser så otroligt goda ut hihi.

    SvaraRadera
  2. haha förstår det :) ja jag ska nog ta och göra det nån dag!

    SvaraRadera