torsdag 15 mars 2012

Stylat naglarna

Japp, roade mig med att fixa till naglarna lite.
Satt och letade runt på internet efter inspiration, tillslut,
efter säkert 2 timmar så hittade jag något jag kände passade!

Så inspirationen idag blev detta
(klicka HÄR för att komma till hennes blogg)
 


Så här har ni mina naglar, rätt nöjd ändå :) 


För övrigt är jag snart frisk, hoppas jag. Hade hostattacker till och från inatt.
Men idag mår jag prima, hostar fortfarande lite men nu
"lossnar" det när jag hostar, vilket är underbart.

1 kommentar:

  1. HEJ! Åh tack så jättemycket, jag blir värsta rörd ju! ;) Klart det är okej att du lånar min bild, blir bara glad. Men kika in på min nagelblogg istället! Uppdaterar bara naglar där numera :) KRAM JENNY

    http://yannails.blogg.se/

    SvaraRadera