tisdag 20 mars 2012

Produktiv måndag

Igår var jag duktig, började med att jag tvättade mellan 10.oo - 13.oo, skönt att få bort smutshögen.
Efteråt har jag rensat bort vinterkläder o dyl och organiserat lite så nu har jag inte längre min klädhög i sovrummet utan i garderoben tillsammans med Patriks kläder. :D
Tog hela dagen dock, har sååå mycket skräp! Skönt att bli av med.


Tog en paus i röjningen och åkte ner på stan för att fika med Iza en liten stund, var trevligt. Blev en Latte och en blåbärsbulle, mums!

Tillbaka hem för att röja klart, bära ner resväskan i källarn och slänga massa sopor!

Idag ska jag städa lägenheten tänkte jag, dammsuga och damma. Sen ska jag fixa naglarna och kl 18.oo är det dags för lektion i Matematik C på gamla Linnéskolan. Se hur det blir! Spännande hehe

Vad ska alla andra göra idag?

1 månad, 6 dagar
1 år, 6 månader, 25 dagar
1 år, 8 månader, 18 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar