torsdag 17 mars 2011

Molnig Torsdag

Första dagen på flera dagar nu som solen inte tittar fram :(
Jag vet att jag fortfarande inte lagt upp bilder på vardagsrummet, men det är för att det inte är riktigt helt färdigt än. Men så fort det är klart ska jag visa :)

Igår hade jag och Emelie bestämt plockmatskväll med kompisarna, var mycket trevligt. Lite vardagslyx sådär.

Älskling fick inte jobbet, så himla trist! Vi båda såg fram emot det så mycket och alla trodde han skulle få det! Men men.. bara fortsätta leta.

Ikväll ska vi (jag, syrran, mamma, David och hundarna) ta kort på oss som mamma ska förstora och ge till mormor & morfar när dom fyller 80 :) Vet inte om hon tänkt sig gruppfoto eller singelfoton, vi får se.

Helena har äntligen fått hem sin födelsedagspresent som skulle åka jorden runt, tog 1,5 månad. Men var definitivt värt det :D Hon använder den varje dag och är superglad över den. <3

Hoppas alla andra får en fin dag!
6 månader, 3 veckor.
8 månader, 2 veckor, 1 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar