lördag 19 mars 2011

Sunny Saturday

Solen skiner igen! :D
Blev på lagom bra humör igår när snön började falla, usch, det är nog med vinter nu. Låt våren komma med knoppande träd och blommor och gröna gräsmattor!


Grattis till Caroline som fyller 25 idag!


Igår var det fredagsöl på Patriks jobb, så gick dit och hade trevligt, några glas vin och lite snacks och knasiga samtalsämnen. Efteråt gick vi till Fame och spelade biljard, Patrik vann hela tiden, inget ovanligt. Älskade Helena kom dit mot slutet, hon hade varit på V-dala med gänget på Rockkväll innan.

Lugn dag på jobbet idag, inte så mycket avresor.
Hade en lustig grabb på utcheck idag, min ålder. Klockan var 09.30 och han frågade om det fanns någon bar i närheten. haha, som är öppen nu?!?!! Sen sa han att han inte hade den blekaste aning om hur han kom hit inatt. Han väntade på att en polare skulle plocka upp honom, dom skulle nämligen till en fest. Ja, jag säger då det.
"Jag är aldrig bakis.. För jag dricker dygnet runt.."

Ikväll blir det hem till Helena.
Hon frågade i veckan vad jag skulle göra ikväll och sa att jag inte hade något planerat, så hon frågade om jag ville komma och mysa med henne och katterna då Niclas jobbar kväll. Klart jag vill! :DSå blir tacos, vin och lite gotta och bara ta det lugnt, ska bli trevligt. Längesen vi sågs själva nu. <3

Jag har köpt en volymtång, skitsöt liten sak. En Volumini, helt underbar!
Titta bara resultatet:
               Före                                          Efter

Hoppas alla får en fin lördag i vårsolen!

6 månader, 3 veckor, 2 dagar.
8 månader, 2 veckor, 3 dagar.

3 kommentarer:

  1. Ååh sötnos! <3
    Vad mysigt vi ska ha det !!:D
    Puss o kram <3

    SvaraRadera
  2. Haha vad paff jag blev när jag såg en bild på mig! Tack skaru ha! :-D

    SvaraRadera
  3. Men Malin, haha, du kan ju inte lägga upp en "Före"-bild när du har mössa på dig?!?!

    SvaraRadera