fredag 11 mars 2011

Drunknar i jobb

Hejhopp fredag är här!

Vet att jag inte skrivit på någon dag, men har jobbat natt och pysslat med lägenheten en massa så har inte hunnit (valt att bortprioritera) bloggen. Ni får se bilder på vardagsrummet imorgon,
då den kommer vara helt klar. Men OJ så snyggt det blir :D

Idag jobbar jag kväll. På nätterna har jag fått arbete utöver nattliga rutinerna men det har varit lätt och gått fort ändå då det är så lugnt
i övrigt på hotellet. Idag har jag massor att göra men då är det dessutom telefonsamtal och gäster på det,
känns som att pappershögen aldrig tar slut.
Känner mig lite såhär just nu
Idag innan jobbet grattade vi även chefen som fyller 30 på söndag. Jag fick i uppdrag igår att köpa presenten för pengarna vi samlat in. Tänkte att ett armband blir nog bra, för hon har ofta det på sig. Men är ju alltid nervöst att köpa present till sin chef, speciellt när det är fler som är med och delar, vet ju aldrig om det blir fel liksom. Men hon tyckte det var JÄTTEFINT och hade dessutom letat efter ett liknande själv. :)

Imorgonkväll kommer äver Linda över, vi ska ha sushi/vin7melodifestivalen/puzzel-kväll :) Ska bli mys!
Ska göra sushin själva, inte gjort det sen i somras, men tror det ska gå bra!

Hoppas alla får en fin fredagskväll (Nu är det fredagsmys) Kram!
6 månader, 2 veckor.
8 månader, 1 veckor, 2 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar