lördag 26 februari 2011

Morgonstund har guld i mun

God morgon alla pigga och glada!
Jag är inte en av dem, iallafall inte vad gäller pigg.
Vi firade ju av chefen igår så blev lite senare än jag tänkt mig,
så träningen blev inte av, kanske hinner med den idag istället.
Men hade en väldigt trevlig kväll med alla kollegor och maten var fantastiskt god, till varmrätt - oxfilé i svampstuvning m potatis och beasås, till efterrätt - Tiramisu och kaffe.

Nu står jag på jobbet, är en rätt lugn dag med endast 7 utcheck.
Men har några gäster här som tydligen varit dryga av sig,
får hoppas dom inte håller på och tjafsar när dom ska checka ut.

"Svärmor" ringde igår och undrade om vi ville hitta på något idag, så vi ska bowla med henne, hans syster och troligtvis hennes man,
sen tror jag vi skulle försöka ta en matbit någonstans också.
Fanns bara en tid ledig, 15.00-16.00, på Bowlaget,
och jag slutar 15.00 så blir nog några minuter sen,
så dom får börja slå åt mig om det skulle vara så. :)
Ska bli trevligt!

1 kommentar:

  1. svar: hihi tack, yes det ska vi :)
    vi har varit tillsammans i 4 år :) hihi kra

    SvaraRadera