söndag 27 februari 2011

Knaperstekta bacon och bussar som är för tidiga

God morgon!
Sitter på jobbet, idag igen, tidig otta.. eller..
nu börjar det bli "lagom" för att gå upp en söndag,
det märks då det börjar bli en del rörelse bland gästerna.

Var påväg till bussen imorse för att slippa gå till jobbet,
trött och frusen kl 06.30 på morgonen.
Kommer ut på andra sidan Strandbokilen och ser bussen åka förbi. Den brukar då aldrig vara tidig även om den dock alltid är i tid..
men men.. var bara att ta en rask promenad,
lite surt när man hela tiden såg bussen... en hållplats framför en själv.
Meen... lite frisk luft har väl då aldrig skadat?

Passade på att hämta frukost för ett tag sen när det ändå
var lugnt i lobbyn, baconen var lite väl stekta, men gott ändå :)
Blev även grovt bröd med keso och hallonmarmelad,
och givetvis en kaffe på det, man måste ju vakna till liv.
----------------------------------------------------------------------
Hade trevligt med älsklingens familj igår,
blev lite sen till bowlingen men gick fint ändå. Självklart vann jag ;) haha neej nu ska vi inte vara såna, men tror nog att Camilla
(Patriks lillasyster) hade kunnat slå mig om inte hennes klot
fastnade på hennes sista omgång så hon var tvungen att ta ett annat.
Efteråt blev det tidig middag på Indian Kitchen, var helt okej mat. Själva upplevelsen var oslagbar, matspillning här, missförstånd där, klurigheter och krångel osv. hahaha galen eftermiddag,
de som jobbade måste undrat vad vi var för typer!
----------------------------------------------------------------------
Helena den lymmeln är påväg till Idre just nu och blir borta en vecka, det är bäst för henne att veckan går fort, för hon kommer vara saknad! Vem ska jag träna med och snacka skit med nu liksom?? :)
----------------------------------------------------------------------
Slutar 15.00, då blir det hem och powernapa,
är värdelös på att komma isäng i tid när jag jobbar helgmorgon.
I förrgår somnade jag 03.30, vilket gav mig knappt 3 timmars sömn och igår däckade jag av trötthet i soffan 02.30, så på två dygn har jag fått 7 timmars sömn. YEY good work Malin! >.<

Ska träna ikväll, spinning 18.00-19.00 sen duscha av mig lite och
byta kläder, för 19.30-20.30 ska jag på Styrkemedel!

Till middag blir det tonfiskröra med keso! \o/

2 kommentarer:

  1. Aaw din sötnos! :) <3 Det kommer nog gå fort ska du se, kommer sakna dig med massor! Kan ju snacka skit då och då i alla fall ;) ... men samtidigt hoppas jag ju såklart ätt tiden inte går FÖR fort... lite lagom sådär :) kramar!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte lägga ut imorgon då jag klar mig för att gå ut i backen! Ska bli så kul :D <3

    SvaraRadera