fredag 25 februari 2011

Ledig fredag

Idag blir det inte att göra mycket, är ledig så tar det lugnt.
Ska ner på stan och köpa en stickad tröja jag hittade igår, mycket fin och skön, sen ska jag till jobbet 18.00 för att fira av chefen som slutar, blir mat och trevligt umgänge en stund. Får se hur länge jag stannar, kanske att jag svänger förbi Katalin också då Patrik med kollegor firar av en av sina kollegor.

När jag kommer hem ska jag träna tänkte jag, ikväll blir det ett pass av Zuzana, en tjej jag följer på nätet.
Zuzana's workout

Hoppas på att svettas järnet!
Sen blir det hyfsat tidig sänggång då jag börjar 07.00 imorgon.
----------------------------------------------------------------------
Igår var jag på Actic (Nautilus) och sprang på löpbandet i 25 min. Tiden gick fortare än jag trott och jag märkte att min kondition blivit mycket bättre, tack vare alla spinningpass! Sen körde jag magövningar i 25 minuter också och stretching på det. Skönt att röra på sig.
----------------------------------------------------------------------
Hoppas alla får en trevlig fredag!

1 kommentar: