torsdag 24 februari 2011

Kärlek!

Idag firar jag och älsklingen 6 månader tillsammans. Underbart!
Älskar honom mer och mer för varje dag!
Vi ska bowla ikväll, med hans kollegor, men det gör inget,
bowling är kul och jag får vara med den jag älskar.

Patrik fick en liten present av mig idag;
Övernattning på First Hotel Reisen i Stockholm och biljett till
Raw Comedy Club med middag.
Så vi ska dit den 4e mars och ha det mysigt :)

Jag ska få ett par skor av honom, sen ska han ta med mig till
Sköna Onsdag på fyrishov.
------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag äta och fixa mig efter att ha tränat.
Sen blir det ner till Bowlaget för att bowla  :)

Ha det så bra!
------------------------------------------------------------------------------------
Hej igen!
Jag kom 2a på bowlingen, Wilinski vann, med 42 poäng.
Fick till ett riktigt bra resultat på 1a serien, 154 poäng, ett av mina bättre.
Totalt på 3 serier fick jag 400 jämt.
Nöjd med kvällens resultat. Hade väldigt trevligt ikväll!
6 månader.
7 månader, 3 veckor, 1 dag.

1 kommentar:

  1. STORT grattis till er igen! Ni är så fina tillsammans :)
    Kramar <3

    SvaraRadera