torsdag 24 februari 2011

Tjejkväll

Jag vet, förlåt. Varit riktigt dålig på att uppdatera här!

Igår vad jag på stan med systeryster, vi försökte hitta en väska till henne, men utan framgång. Försökte hitta en svart stickad halsduk till henne också, som hon ska få som födelsedagspresent av mig, men no success där heller. Dock hittade vi lite plagg var inne på Helping Hand. Skönt med något "nytt" som variation till myrorna, då man sett allt där 15 ggr om.
Efteråt blev det ett besök på systemet för att köpa vin för att sen åka hem till mamma där det bjöds på jättegod kyckling med ris och currysås. Efteråt fastnade vi framför datorn och började titta på förlovningsringar, vigselringar och bröllopsklänningar.
Verkligen tjejigt, men var skoj! Fanns massa massa fint!
Klart man drömmer sig bort en del ;)

Så här kommer mitt collage av min drömklänning med tillbehör :D
(klicka på den så blir den större).


7 månader, 3 veckor.
5 månader, 4 veckor, 2 dagar.

1 kommentar: