lördag 18 januari 2014

Gräsänka

Japp, idag är man gräsänka. Patrik åkte till Banff imorse för att åka snowboard med ett par av våra kompisar. Jag kunde inte följa med då jag jobbar hela helgen pga inventering. Han stannar även över natten för de ska troligtvis åka några vändor imorgon också innan de kör tillbaka till stan. Känns tomt och konstigt utan honom hemma, normalt fall är det jag som inte är hemma över natten, men då är det för att jag jobbar. Som tur är har jag ju en del gosedjur att välja på som får kompensera för honom inatt.


Känns som att våren är här, haft sol hela veckan och +10 grader nästan varje dag, förutom i onsdags när det var värsta vindstormen här. Vinden kom upp i 120km/h som max, helt galet. Jag hade svårt att gå rakt.. När jag stod utanför jobbet på morgonen och väntade på min kollega tog jag skydd bakom en del av byggnaden, locket till soptunnan breve mig flög av och landade precis framför mig.
- Här kan ni läsa lite om det.

Annars har veckan varit ok, inte gjort så mkt annat än att jobba. Mycket som måste fixas inför inventering, se till att alla kläder har prislapp med produkt nr etc på sig, alla varor är urplockade ur kartongerna på lagret, gå igenom alla lådor och skåp för att se att det inte finns några varor felplacerade så vi missar dem när vi räknar osv osv..

Dags för mig att gå och soa, jag hoppas alla haft en bra helg!
Stor kram till er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar