måndag 6 maj 2013

Jag kommer hem igen till jul...

Ska bli så härligt att få träffa alla igen!
Är ju dryga 7 månader kvar innan Vi kommer hem men ändå,
helt underbart att min chef gav mig ledigt över jul, det är ju egentligen obligatoriskt att jobba då, så jag är ett undantag och jag gillar't!

Så vi landar kl 14.10 den 23 december och
flyger tillbaka igen kl 11.05 den 30 december.
Så har en vecka att träffa alla.

Kommer iaf vara hos pappa på julafton och
hos Patriks släkt på juldagen så får vi se därefter,
antagligen hos mamma/mormor & morfar 26 december.

Och om knappt 2 månader kommer syster och Markus hit!
Underbart! Ska bli så skoj att få träffa och hänga med dem igen! :)


På jobbet rullar det på, hade inventering i måndags kl 06.30, såg inte fram emot att gå upp så tidigt, speciellt då jag behövde jobba dagpasset direkt efteråt. Men men, sånt man får ta hehe gick rätt bra ändå, tog 4 timmar att räkna allt, vet dock inte hur resultat blir än..

Har sommar här i en vecka nu, förra måndagen hade vi
snö men dagen efter var det 22 grader och sol.
Så i lördags åt vi på resturang, passade på att sitta på
uteserveringen då det fortfarande var +22  kl 19.30!
I söndags var det +30 så vi åt lunch på IKEA sen behövde
Patrik jobba så jag åkte till West Ed med Cammy (en kollega)
en stund sen hem till oss och tog en kall cider på balkongen :)

Lite kyligare idag igen men fortfarande sol!

Många här i Edmonton pratar om att det
alltid snöar sista veckan i maj, så vi får väl se ;)

Hur har alla det hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar