lördag 10 november 2012

Världens bästa!

Jag kollar alltid brevlådan när jag kommer hem från jobbet,
oavsett det är helg eller ej. Man kan ju ha fått reklam ;)
Så idag när jag kom hem och kikade så tittade världens
sötaste flodhästs-enhörning ut och sa hej!
Bästa överraskningen någonsin, hade största smilet på läpparna!
Kommer upp till lägenheten och öppnar dörren och där står
en liten rosa orkidé och en låda toffifee.
Har man världen bästa fästman eller vad? :)

I övrigt gick det super på jobbet idag, massa kunder så tiden bara flög förbi! Imorgon blir min första söndag, så min chef är med mig (egentligen ledig söndagar) för att visa vad som ska göras, pappersväg. Jobbar 9-18 så ska hoppa isäng efter detta inlägg så jag är pigg och glad när hon kommer och plockar upp mig.

Vi har massa snö här också, snöade konstant i 3 dagar
så ligger typ 20-30 cm snö över hela Edmonton. Men fint är det!
När jag gick till jobbet idag var det blå himmel, sol och strax under 0 grader, när jag slutade jobbet så var det mörkt ute och -16 grader. Burr!

Hur har alla andras helg varit? :)
Bamsekram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar