onsdag 21 november 2012

21 November 2012

fy vad sämst jag är på att uppdatera här då! Förlåt!

På fredag åker jag, Patrik och ett gäng från hans jobb till Jasper för att åka skidor och snowboard. Patrik ska lära mig hur man åker snowboard så vi var och köpte begagnade pjäxor och nya handskar. Byxor och hjälm har jag redan, så får jag låna bräda av hans kollega. Ska bli skoj, men räknar med att ha ett antal blåmärken när jag är klar. Blir kudde under rumpan för att skydda svanskotan haha

Det går fint på jobbet, distrikschefen var in i förrgår och pratade med min chef och efteråt fick jag veta att jag kommer få $12.50/timmen, samma lön som Assistant Manager i en AA-volym butik tjänar, säger kanske inte så mycket, men såhär.

Våran butik räknas som en B-volym butik medan
Stitches i West Edmonton Mall räknas som en AA-volym butik.
För att ge ett exempel;

Cubus i stan skulle nog klassas som en AA-volym butik
medan Cubus i Boland City klassas som en B-volym butik.
De har inte lika mycket rörelse om dagarna som den i stan.

Så min chef tror att distrikschefen ser något i mig, lönen jag fick som Shift Leader var mer än vad våra nuvarande Shift Leaders tjänar också :)

Måste springa till bussen nu men slänger upp bilder ikväll eller imorgon.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar