måndag 20 augusti 2012

Uppdatering


Hoppas alla har haft en fin helg.


Lördagen började med frukost på Starbucks då det var tomt i kylen hemma.
Sen jobb, det var lugnt första 3-4 timmarna men sen var det som att en orkan drog igenom butiken vid 16.oo. Alla skulle handla och prova kläder samtidigt, var smått kaos till 30 min innan stängning, sen lugnade det ner sig så vi hann städa rent och behövde bara jobba över 10 min istället för 30-60 min.
En av alla söta huvtröjor vi har på jobbet:

Efter jobbet tog jag tåget och mötte upp Patrik hemma för att ta oss till South Common för middag och bio.
Vi åt middag på Local Public Eatery. Riktigt mysig restaurang! Jag tog en Lax & Ingefärssallad och Patrik tog en kycklingrätt, båda var sjukt goda. Till middagen beställde vi varsin drink, som man fick serverad i en söt stövel :D 


 
Efter middagen blev det varsin öl. Första gången jag beställde en öl, bara smakat av Patrik annars. Var faktiskt helt okej, men nästa gång tänker jag beställa samma som Patrik tog, dvs Mills St Lemon Tea. Japp, ni läste rätt. Det är en öl med inslag av citronte, smakade verkligen te också, sjukt god!
Vi tittade på "The Bourne Legacy". Riktigt bra film med bra action och spänning. Lätt värt pengarna!

Igår (söndag) tog vi det bara lugnt, gick till Safeway för att handla lite. Jag hittade Anna's Pepparkakor där och blev överlycklig, så var tvungen att köpa hem ett paket!
På kvällen blev det grillad kyckling och färsk potatissallad, som vi köpte på Safeway och till efterrätt skar jag upp vattenmelon, kiwi och jordgubbar som vi hade till glassen, mysigt och mumsigt.
Ha det superbra, allihopa!
Kram <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar