onsdag 15 augusti 2012

Jag lovade er bilder

Så här kommer dem.
Söndag 5 aug var vi på Heritage Festival. Länder från alla världens hörn var där för att representera sin mat och kultur.
 
Tyskland

Thailand



Norden


Indianer


Ryssland


Testade Kvass (som syns på bilden).
Är en rysk dryck som smakar som en blandning av öl och äppeljuice, jag tyckte den var rätt god faktiskt.
Patrik blev väldigt glad över att se att det fanns där :)
Detta fick avsluta dagen.

Sen åkte vi hem till lägenheten för att packa ihop våra grejer, ringa taxi och flytta till nya lägenheten.
Dags att börja packa upp allt

Lovar att lägga upp bilder på hur det set ut nu när det är klart :)
Utsikt från balkongen på morgonen
Vår fina Svenska flagga, som vi fick av mormor och morfar, står framme :)
På kvällen var det rejält åskoväder, solen gav ett snyggt sken på huset mitt emot oss.

Älskling köpte denna jättesnygga plånbok till mig som tidig present <3 p="p">
Väntar på tåget efter en liten tur på Southgate Mall.

Igår hade jag och älskling varit förlovade i 6 månader,
så jag hade bakat tigerkaka och köpt mousserande rosé för att överraska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar