onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Så, igår tog jag tag i det där med att söka jobb. Tycker det är fruktansvärt jobbigt att gå in på affärer och fråga om jobb, men jag gjorde det, och oj så skönt det kändes. Var mycket lättare efter första butiken. Lämnade in på tre olika ställen, ska dit imorgon och lämna in på lite skobutiker tänkte jag.
Så får vi se om jag får napp.

Idag bestämde jag mig för att ta en powerwalk, så jag tog på mig skorna och gick ut. Promenerade till vår nya lägenhet och tillbaka, det är TuR 8,3 km och tog 80 minuter. Mina fingrar såg ut som små prinskorvar på slutet, pga centrifugalkraften, smått obehagligt, men nästa gång ska jag fösöka höja upp armarna lite om vartannat för att undvika det. Men promenaden var skön och svettig, trött i benen men fick lite sol iallafall. Tror jag ska göra samma sak sålänge solen är framme, mest för att få chans att bli brun.
Har nämligen inte sett någon bra gräsplätt att ligga och sola på än.

Vad har alla andra gjort idag?
Får se vad jag hittar på resten av dagen.


Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar