söndag 29 juli 2012

Ny vecka

Då har jag jobbat min första vecka på Stitches, gick riktigt bra och jag trivs.
I fredags sista timmen fick jag en snabb genomgång av kassan och fick testa att ta betalt av 2 kunder. Gick rätt så bra och min handledare sa att jag skulle säga till Renée (som jag skulle jobba med på lördagen) att jag ska stå kassa hela dagen. Sagt och gjort, dagen efter sa jag det och hon höll med. Måste säga att jag faktiskt är riktigt imponerad av mig själv. Fick "klara mig själv" hela tiden och behövde bara hojta till 2 gånger under hela passet på 7,5 timme, och det var för att det var varor som skulle lämnas tillbaka, vilket jag inte var helt säker på hur man skulle gå tillväga. Renée tyckte också att det hade gått bra och jag lyckades dessutom sälja 2 stycken medlemskort. Yey! :D Idag hade jag hand om provrummen igen, var rätt bra ström av folk som skulle prova kläder så hann knappt hänga tillbaka de som kunderna ej ville ha mellan varven. Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag tis samt tors-lör.

Igår kväll, närmare bestämt 23.30, var jag, Patrik och hans kollega Ben på bio och såg "Batman the Dark Knight Rises". Stolarna var möjliga att luta bakåt, vilken lyx ;) Men filmen, himlans vilken sjukt bra actionfylld film det var. Definitvt en av mina absoluta favoriter, du var med i filmen alla 3 timmar och det hände hela tiden något. Helt klart värt vartenda öre!
Åh, juste! Min handledare, Alyssa, frågade om jag ville ha extra timmar på Urban Planet i West Edmonton Mall. Jatack! Så i mitten på augusti ska jag få timmar där också, vet inte om det är bara augusti eller mer. Men det är bara att tacka och ta emot. Hon hade tydligen sagt till dem att jag var duktig och dessutom riktigt bra på kassan. Urban Planet hör till samma "kedja" eller vad man ska kalla det. Olika butiker men samma system och osv, så Alyssa kommer göra mitt schema för den butiken också.

Hoppas alla haft en fin helg, nu ska jag hoppa isäng.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar