torsdag 26 april 2012

Valborgs-pepp!


Så sjukt taggad för årets Valborg, ska bli så himla skoj!
Umgås med massa grymma människor, dricka gott och äta sig galet mätt på grillat o dyl!!! Drickan är inhandlad och kläderna är klara, på lördag ska vi handla det vi vill grilla, sen är det bara att tagga tagga tagga! kan det bli bättre?!
Ska bara komma på vad jag ska ha för sminkning och nageldesign, funderar på rosa eller grön ögonskugga då jag ska ha svart outfit, vad tycker ni?

Får se om jag fixar champagnefrukost här hemma eller ej, har iaf en mousserande på kylning utifall att. Klockan 12.oo drar jag, älskling och några polare till oss hem till Madde för lunch och umgänge. Sen blir det nog ner en vända på stan för att kolla läget innan vi mellanlandar hemma och fräschar till oss samt hämtar mat och dricka och rullar bort till Helena & Niclas där det blir grillning! :D

Vad ska Ni göra på sista april?

1 kommentar:

  1. jag tycker du ska ha rosa och mörk plommon färg i globlinjen!

    SvaraRadera