torsdag 26 april 2012

Dagen

Suttit alldeles för länge vid datorn sen jag kom hem, jag som hade tänkt räkna matte. Vart tar tiden vägen?? Den var liksom 16.oo nyss.... :S

Gjorde mina ärenden på stan innan jag mötte upp mamma, så mitt gymkort slutar gälla sista Juni och jag är 3 linnen rikare men 260:- fattigare, men det var det värt! ;)

----------------------------------------------------------------------------------------
Jag har iallafall lunchat med mamma idag, som jag skrev tidigare, det blev lunchbuffé på Thai Village, mums!
Efter det blev det en vända på stan, vi var bla in på Kappahl och mamma hittade en jättefin top till mig som jag ska ha på sista april! Samt en mysig men ändå snygg tröja (bilden gör den inte rättvisa, den är mycket finare!) samt en mössa, dessa två köpte hon åt mig, så söt! :)
Mössan blir att inviga först i höst/vinter, lite för varmt än. Men tröjan kommer jag ha på lördag när jag ska hem till Helena.


Var en mysig dag men nu M Å S T E jag ägna mig åt matten, ligger så sjukt mkt efter, inte okej ;( Så in i pluggbubblan, som Helena brukar säga ^^

Kram på er!

2 månader, 12 dagar
1 år, 8 månader, 2 dagar
1 år, 9 månader, 24 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar