fredag 9 mars 2012

Fredagsmys med sjukling

Ikväll är det bara lugnt hemma i soffan med pizza, vitt vin och film på tvn som gäller. Älskling är hemma för tredje dagen pga kraftig förkylning stackarn. Jag har varit hemma och försökt tagit hand om honom dessa dagar. Tror det går åt rätt håll iallafall, som tur är :)

Imorgon följer jag med syster hem till mamma ett tag för hemmagjord sushi och mysigt umgänge. Så ska jag passa på att ge mamma hennes presenter, eftersom vi var på semester när hon fyllde år så har jag inte hunnit gratta henne än.

Ska se om jag pallar ta mig till gymmet imorgon innan jag ska till mamma.. det visar sig!

Juste, kom in på Matte C och Naturkunskap B också, så den 20 mars börjar jag plugga in dessa kurser på Komvux, lär gå en aningens bättre nu när det är i skolbänken och inte på distans. Ser fram emot det!

Hoppas alla har en fin fredagskväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar