onsdag 18 maj 2011

My heart is beating like a jungle drum








Igår morse när jag gick in i badrummet hade älsklingen lämnat ett väldigt gulligt tandkrämsmeddelande på spegeln <3










Idag var jag och älskling på Nautilus och tränade lite gym, dom har skaffat ett "Friviktsrum ENDAST för tjejer". Ska nog ta och inviga det imorgon om inte mina muskler är helt körda från idag, tar kort på det då också isåfall :)

Ska snart hem till min lägenhet och måla om vitrinskåpet, sista som är kvar att göra i vardagsrummet förutom kuddarna jag ska sy. Så tänkte försöka få det gjort nångång. Eller så tar jag det imorgon när jag har lite mer tid till övers innan träningen på kvällen. Får se hur det blir, beror på vad klockan är när jag kommit hem till min lägenhet.
Vad har alla andra tänkt göra idag?

Ikväll ska jag på flex 19.00 och Yoga 20.30 på Friskis, mjuka upp lederna lite! Skönt att försöka få in det på en veckobasis förutom den stretch man gör efter vanliga träningspass.

8 månader, 3 veckor, 3 dagar.
10 månader, 2 veckor, 2 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar