söndag 15 maj 2011

Give Trance a chance, it's fun to dance


Igår var jag, älskling, Jonas, Träffe och hans kompis Sandra till Gamla Tryckeriet i Bromma på trance-fest. Första gången jag är på något sånt, även om jag gillat musiken bra länge. Oj så kul det var, även om musiken var lite för soft för att verkligen kunna röja till.
Men dom hade nice belysning och lasrarna var riktigt coola!

Fick låna ravebyxor av Patrik, han har några stycken ;)  Så kapade jag av ett linne till det och neonrosa nagellack som lös där inne :) 

Eftersom det var första gången jag var på nåt sånt så kan jag inte dansa på det sättet, men gav det en chans ändå. Men det var inte så svårt med enkla steg iaf, mkt lättare än att försöka dansa snyggt på en nattklubb. Roligare också att dansa såhär. Patrik älsklingen var ju tokgrym på denna typ av dans, och då släppte han inte loss fullt ut heller då musiken inte riktigt tillät det. Men såg riktigt bra ut! Me like a lot!

Vi blev kvar rätt så länge, åkte därifrån strax innan 03.00, så blev det att stanna till på donken påvägen hem (åkte med Träffes bil). Kom isäng vid 04.00, så har sovit 2,5 timme inatt då jag började jobba 07.00 imorse. Otroligt nog så är jag inte trött heller, vilket är skönt.



8 månader,  3 veckor.
10 månader, 1 vecka, 6 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar