onsdag 13 april 2011

Ny leksak

Idag hämtade jag ut min nya leksak, en HTC Desire. Den ligger på laddning nu, sen ska jag föra över alla telefonnummer osv som jag vill ha kvar :) Har passat på att köpa lite tillbehör till telefonen, skydd för skärmen, skydd för hela mobilen och armbandsväska att ha den i när jag tränar. Totalt gick tillbehören på 93 kr med frakt inräknat, Ebay är bra till mycket!


Köpte målarböcker för några dagar sen också, så jag har något att pilla med om jag inte är sugen på att lösa korsord, en Barbie och en My Little Pony.

Har köpt 9 st nya nagellack också, på http://www.eyeslipsface.co.uk. Kostade 15,32 sek/st, billigt och bra och snabb leverans! 


Nu ska jag spela lite Torchlight tills älsklingen kommer hem. Då ska jag pussa och krama massor på honom så blir det förmodligen te i soffan med poker på tvn :)
Imorn blir det träning, ut och springa på morgonen och något pass på friskis på kvällen med Linda.
Sov gott alla!

7 månader, 2 veckor, 6 dagar.
9 månader, 1 vecka, 5 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar