söndag 10 april 2011

Blähä-dag

Vaknade upp med älsklingen breve mig, älskar när vi vaknar tillsammans och inte har bråttom iväg utan kan ligga och dra oss ett tag, sen åt vi frukost tillsammans :)


Men senare idag har det varit en blähä-dag.. Kändes som att jag inte har några kläder som sitter bra, mitt hår var bara platt och trist och jag kände mig bara seg och ful. Gick in till stan för att träffa Emelie och åka upp till Gränby, var bra sätt att distrahera mig själv på :) Efteråt tog vi en promenad till Löten och satte oss i varsin gunga och väntade på att Bella & Ylva skulle äta klart så vi kunde titta förbi där en stund innan det var dags att åka hem. 

När vi skulle gå till bussen så såg vi den åka förbi oss när vi hade ungefär 30 meter kvar till hållplatsen, så fick bli en rask promenad in till stan, tur det var skönt i luften.

Nu ska jag mysa i soffan ett tag sen blir det sova då jag jobbar tidigt imorgon och sen ska passa småsyskonen några timmar på kvällen.

7 månader, 2 veckor, 3 dagar.
9 månader,  1 vecka, 1 dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar