måndag 7 mars 2011

Nattligt filurande

Nu trodde ni kanske att jag glömt bort er, men det har jag inte!

Påminn mig om att jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE köpa toapapper! Lever på servetter just nu..

Jobbade natt till idag, blev kvar på jobbet till 09.00 då jag, som vanligt, fastnar med att prata med Petra när vi byts av.
Så kom isäng vid 10.00, upp igen 13.10 för fixa mig och sen in till stan för att följa med Emelie en sväng innan vi skulle träffa resten av tjejerna och ta en fika på Årummet. Vårt nya stammisfik.
Mycket mysigt! <3
Blev en vända till på stan efter fikat, jag köpte en söt liten
glasburk som jag ska fylla med karameller och ha i vardagsrummet, samt turkos hobbyfärg från Flügger.
Åkte hem och började genast måla om massa grejer.
Hade svart hobbyfärg hemma sen tidigare, så en lampskärm och två metallvaser blev svarta och en ljusstake och en IKEA-lampa fick en vända eller två med den turkosa. Är inte klar med dom två, ska göra något typ av mönster i svart, men måste hitta något simpelt men snyggt först :)

Bilder kommer!!!

Nu sitter jag på jobbet igen, lugn natt, lite småsaker utöver de nattliga rutinerna som ska göras, passar bra :)

Imorgon blir det att sova lite längre sedan till IKEA, Rusta och Jysk för att leta efter lite prylar; ljus å tyg osv, småsaker liksom. Sen hem å dumpa av det innan jag ska in till stan kl 17.00 för att träna med Sköna Helena, först core och annan styrka, sen spinningpass! Efteråt blir det troligtvis hem en sväng innan jag ska till jobbet.

Sov gott på er med normal dygnsrytm! (usch vilket trist inlägg detta blev känner jag..)


6 månader, 1 vecka, 4 dagar.
8 månader,  5 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar