torsdag 24 mars 2011

Jobba på sin lediga dag

Japp, fick hoppa in och jobba morgonpasset idag då kollegan som skulle jobba är sjuk. Så blir att jobba imorgon också, 7-12, sen hem till mamma och passa hundarna och på kvällen till Fyrishov på Thaiboxningsgala.

Idag är det 7 månader tillsammans med älsklingen, blev inget speciellt firande för det, men åt middag på Katalin med hans kollegor Vladas och Angell. Var trevligt, lite vardagslyx sådär. :)

Har skickat in ansökan nu, så får se vad som händer. Håll tummarna iallafall!

Förra tisdagen var jag ju på utbildning på jobbet, som avslutades med ett examensprov. Om man inte fick godkänt på det får man inte heller lära ut om GHA (lojalitetsprogrammet vi gått med i). Idag kom chefen utdansandes med mitt diplom i sin hand. I made it :) 96% rätt, känns bra hehe.

Har kommit in i en svacka igen vad gäller träning, orkar inte riktigt ta mig iväg till gymmet och inte alltid så sugen på att träna hemma. Sen har jag tappat bort laddaren till min iPod så måste köpa ny... suck. Men ska fixa kedjan på min cykel, på söndag helst, så jag kan börja cykla, då kommer jag komma igång igen, så less på att gå och vill inte skicka mer sms-biljetter till bussen.

Den 18 april åker jag, mamma och syrran till Ullared, ska bli intressant. Får se vad det blir att köpa med hem.

Kollade in skatteåterbäringen idag, blev lite besviken.. får tillbaka, men inte i närheten så mycket som jag fått de tidigare två åren, vilket sabbade en hel del tankar och idéer för mig..
Varför skiljer det så mkt på ett år för??



Juste, här är resultaten av bilderna vi tog hos mamma:

Nu ska jag forsätta på puzzlet, inte långt kvar nu.
Sov så gott alla!

7 månader
8 månader, 3 veckor, 1 dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar