lördag 26 mars 2011

Blå himmel och sol

God Morgon! :)

Jag blev ju klar med mitt puzzel i torsdags efter att jag skrivit inlägg här. Är så himla snyggt! Bara ramen som saknas nu. Har hittat två till puzzel som jag ska köpa, eller ett är jag helt säker på iallafall.
Men vad tror ni om att sätta upp puzzlena såhär?

Idag när jag slutat jobbet så blir det hem till pappa och hälsa på, och träffa Jennys kanin. Inte hälsat på honom sen hon fick han i julklapp, en jättesöt Löwen vid namn Putte.

Igår var det ju våffeldagen, så chefen och vaktmästarn stog med varsin kockhatt och grädde våfflor åt hotellgästerna, jag fick också smaka. Strax efter 12.00 åkte jag hem till mormor & morfar för att ta hand om vovsingarna, blev kvar där och dom bjöd också på våfflor.

På kvällen var vi på Thaiboxning på Fyrishov,
var skoj att se trots att sverige vart ju utklassat.
Sverige-Norge 1-2
(jämn match men norrmannen var aningen bättre)
Sverige-Danmark 0-1
(dansken lekte med svensken som gav upp.)
Sverige-England 0-1
(jämn match men svensken gav upp.)
ja, ni ser ju själva.. Det går bra nu.

Sen var det en tjejfight, Bodil mot Anna.
Anna vann efter att Bodil gav upp.
Sen blev det tungviktarfight, ena killen på 97 kg och andra på 110 kg. Båda vevade på bra men 97 kg's vann på Knock out.
Sen var det sverige-danmark 2-0
(jämn match och bra med slag och sparkar.)
Så blev ju ett bra avslut iallfall.

Var förbi Helena efteråt en stund, dom hade haft våffelmiddag och skulle sen ut. Var mysigt att ses
bara vi tjejer :)
7 månader, 2 dagar
8 månader, 3 veckor, 3 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar