torsdag 3 mars 2011

En bra dag!

Vaknade och solen var framme! Så härligt när den är vänlig nog att visa sig, man mår genast mycket bättre och det är så mycket finare ute :) Först på agendan var löpband och magövningar på Nautilus, efter det åt jag lunch med bästaste vännerna, bortsett från två, Helena är i Idre och Frida jobbade. Blev Focaccia med kyckling och festaost med en kaffe för min del, otroligt gott, speciellt efter ett träningspass. Efter det trevliga fikat blev det en snabb vända in på Indiska med Hanna & Emelie, hittade världens finaste ljusstake, men den kostade 349 kr :(

Var en lugn eftermiddag på jobbet, lagom mycket incheck och telefonsamtal osv. Fick dessutom beröm av chefen, för att jag är så snabb med alla uppgifter jag tar mig an, sen även att jag har vuxit i hennes ögon, att jag blivit så mycket bättre och mer framåt, visar att jag kan osv. It made my day!

Nu ska jag hoppa isäng, för imorn är det fullspäckat schema.
Först hem och lämna resväskan (som stått kvar hos älsklingen sen vi kom hem 21 januari) och även hämta mitt personalkort. Sen till frisören och toppa mig, få bort de slitna topparna så håret växer lite fortare. Efter det blir det träning 12-14 och sen hem och packa för Sthlmsbesöket med älskling, vi tar tåget 17.09 :)
Ska bli riktigt mysigt!

Sov gott alla!
6 månader, 1 vecka, 2 dagar.
8 månader,  3 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar