fredag 27 augusti 2010

Gymmet

Hejsan,
Vilket underbart väder min semester ger mig.. Tur det finns annat att göra än att ligga och lapa sol hela tiden.

Idag ska jag cykla till gymmet och köra där i drygt en timme, ska bli härligt. Blev så sugen på att fortsätta efter förra veckan då Patrik tvingade med mig och körde stenhårt så jag hade världens underbaraste träningsvärk närmsta dagarna därpå. På tisdag har jag dessutom bokat gyminstruktion på Nautilus så ska jag bli medlem där så kan jag träna med Helena och Patrik å massa fler, ska göra ett gymschema också, vad jag ska träna osv :)
Seriös träning - Här kommer jag!

Efter gymmet så blir det att möta upp mamma och cykla hem till henne, mysa med vovvarna, kolla i förrådet om det är något man vill ha så hon inte säljer det och sen göra sushi :D Men blir hyfsat tidigt isäng så jag kan gå upp tidigt imorgon och börja förbereda allt inför kalaset!
Ska ju göra tårta och mat, så måste handla massor också. Men det ska gå bra, tidsoptimist som jag är!

Var ju i Borlänge och hälsade på Helen och lillsysslingen Emil tis-tors. 
Det var trevligt, tog det mest lugnt men skönt med lite miljöombyte för en stund.

Jag och Patrik blev officiellt tillsammans den 24 augusti också, så idag är det 3 dagar ;)


1 månad, 2 veckor, 5 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar