tisdag 31 augusti 2010

Födelsedagsfirande


STORT tack alla underbara varelser som var med
i lördags och gjorde kalaset dunderlyckat!
Alla presenter var jättefina och jag hade en jättetrevlig kväll med er alla!




Igår fyllde jag år på riktigt, en väldigt lugn dag, men Gamla Patrik kom förbi med en fin bukett blommor om present och på kvällen var Nya Patrik söt
och tog med mig ut på restaurang, blev lilla grekiska Athena, där fick jag sen ett jättefint silverhalsband med två hjärtan på och när vi kom hem hade han köpt en liten choklad/nöttårta och satt i massa ljus och sjöng lite snabbt för mig. Så himla gullig :)



Idag blir det som sagt hem till pappa med Patrik, 
syster och Amin följer också med.
Jag fick önska mat, så blir fläskfilé med pesto
och potatisgratäng till middag och
Lenas marängtårta till efterrätt!

Men innan vi åker dit så ska jag till Nautilus på gyminstruktion!!
Äntligen ska jag komma igång seriöst med träningen, längtar så!
Ska göra ett schema där på hur mkt av vad jag ska träna,
sen ska sköna Helena hjälpa mig göra ett träningschema
baserat på hur jag jobbar osv, underbart!!

Nu blir det dusch och packa träningsväska.
Ha det bra tills vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar