lördag 8 december 2012

December

Sjutton vad fort tiden går, det är redan 2 Advent imorgon, helt galet! Jag har fortfarande inte lyckats få ihop en adventsljusstake heller, hittade allt pynt jag ville ha men inga bra ljus eller fat att ställa det på, så måste fixa det hehe

Vad har hänt på sistonde? Inte så mycket faktiskt,
jobbat på som vanligt och tränat.
Idag hade vi tänkt åka snowboard beroende på vädret,
men vi var alldeles för trötta sen var det -20 grader,
det är inte så kul att åka då. Så kanske kommer kanske
göra det på tisdag efter jag slutat jobbet istället.

Idag blir det äta och sen gå nån pub eller så med Geordie och hans tjej, ska bli skoj att komma ut lite.
Dock öppnar jag imorgon så blir inte allt för sent.

Igår åkte jag och Katie till D&M Tattooing för att pierca oss,
vi var båda nervösa och båda två ogillar nålar.
Hon piercade naveln och jag piercade näsan.
Gjorde galet ont men oj så nöjd jag är!
Vad tycker ni?

Ska börja fixa mig inför ikväll så jag slipper stressa.
Hoppas alla får en fin helg. Kram på er!

1 kommentar: