torsdag 25 oktober 2012

Blond igen :D


Idag tog jag tag i att fixa min utväxt.
Har jag håret uppsatt så täcker utväxten i princip hela huvudet,
så bara hästsvansen som är blond.. inte OK.

Var till Shoppers Drugmart och köpte 2 paket "Loréal Féria Extra Bleach Blonding", började med att testa på en liten slinga i mitten av håret (som inte skulle synas oavsett uppsatt eller utsläppt om det skulle skita sig). Men resultatet blev bra så körde i hela håret.
Så längesen jag var helljus så lite ovant är det.
Enda negativa med detta är att det är så starkt så jag fick nästan svårt att andas i slutet. Men resultatet blev som sagt super, ska bara köpa silverschampoo för att få bort lite gult. Yey! :D

Nu har jag dock sjuk huvudvärk så
ska ta en värktablett sen gå och sova, jobb imorgon!
Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar