fredag 3 augusti 2012

Fullt ös, medvetslös

Jobbar som sjutton denna vecka :)

Chefen vill förlänga mina timmar så mycket det bara går, så denna vecka har jag fått ihop 40 timmar, inte illa! Allt går fint och de verkar riktigt nöjda med mig. Igår var det mycket att göra med mycket nytt som skulle upp samt många kunder så blev att jobba över efter stängning för att få butiken snygg, men vi lyckades ;)
Börjar jobba om 1 timme och jobbar till stänging, misstänker det blir en del att göra eftersom det är fredag. Så galet skönt att ha rast inplanerat i schemat, inte vad vid det haha. Jobbar man 4 timmar = ingen rast, 5 timmar = 15 min betald rast och 6+ timmar = 30 min rast.


I förrgår var jag och älskling hem till nya lägenheten för att montera upp skrivbord, bokhylla och tv-bänk, tog sin lilla tid men oj så snyggt det är! :D TVn ska vi försöka hämta från butiken också samt köpa soffa. Våra kartonger anlände igår också, yey! Så på lördag kväll när jag slutat jobba så ska vi flytta in tänkte vi! Sen är jag ledig i 3 dagar så jag ska ägna mig åt att plocka upp kartonger och tvätta kläder. Äntligen! Längtar riktigt mycket.


Hoppas alla har en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar