torsdag 24 maj 2012

Städdag


Idag började jag med att tvätta 1o.oo - 13.oo och sov mellan vändorna ner till tvättstugan. Efter det så åt jag och älskling god, men sen, frukost på balkongen; te, lingongrova med philadelpia och pepparsalami, gröt och vattenmelon. MUMS! :D
Efteråt var det dags att börja städningen av lägenheten. Behövdes verkligen, tog sin lilla tid men oj så skönt när man är klar, och så fint det blev också! Var mycket roligare att dammsuga nu också med ny påse i, den suger liksom upp skräpet, som den ska haha

När vi var klara så tog jag mig en riktigt välförtjänt dusch,
så himla härligt att bli ren och fräsch igen! :)

Sen dess har vi bara tagit det lugnt, ätit skräpmat (pizza och kebab), druckit ett varsit glas vitt och tittat på Criminal Minds. Nu spelar Patrik "Diablo III" och jag slappar framför datorn/tvn. Ska nog hämta något att dricka och brodera lite, inte mkt kvar på den nu, efter sisådär 7 år haha (total tid jag lagt ner på den blir väl 1 år, men från första stygnet är det minst 7 år :P )

Imorgon ska jag laga min och Patriks cyklar, hans är fortfarande trasig sen olyckan och min kedja hoppade av igår när jag var i stan. Efter det blir det stan för att leta present åt lillasyster Jenny och se om jag kanske hittar nåt åt pappa också. Ska förmodligen träna imorgon också, funderar på att göra det ute i det gröna om vädret tillåter :)

Hoppas alla haft en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar