måndag 14 maj 2012

Monday again


Min dag började klockan 06.50.
Gick upp, klädde på mig, tog mina kassar och traskade bort till tvättstugan. Sen gick jag och la mig i sängen tills det var dags för nästa vända ner dit, så fick snooza lite iaf ;) Men från 08.00 har jag varit vaken och igång. Klar med tvätten strax innan 1o.oo, så skönt att få bort smutstvätten! Det blev lite slapp framför datorn innan jag gick till gymmet med älskling, på hans lunch, efter det har jag diskat och burit upp lite saker till förrådet, som annars bara står och tar plats.
Nu sitter jag med en kaffe för att bli varm, fryser som sjutton!

Om 2 timmar är det dags för spinning på Friskis & Svettis :)

Borde räkna lite matte också, men tar det nog efter träningen :)


Vad gör alla andra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar