måndag 21 maj 2012

M å n d a g

Idag var älsklings första riktiga lediga dag sen han slutade på Starbreeze. Så vi sov extra länge idag sen åt vi frukost på balkongen. Efter det tog vi en promenix till Chili för att se om vi kunde hitta nå skojsigt för presentkortet vi fått av mormor & morfar.
Vi hittade två lyktor i Marockansk stil (som man har glödlampa i), samt en duklängd och 8 st glasunderlägg. Jättefint alltihopa! :)


När vi shoppat klart tog vi bussen hem för att lämna av grejerna och sen ta nästa buss in till stan för att gå på shopping-spree och använda de presentkort Patrik har, innan vi flyttar till Kanada, så de inte går ut ;) Vi började med att köpa varsin sallad från Cupido och sätta oss vid ån med dessa. Mums så gott!

Efteråt gick vi först till Kicks, där älskling, efter lite letande och luktande, köpte en parfym från Diesel, "Fuel for Life Denim". Luktar riktigt gott.
Vi luktade på en tjejparfym också, från Juicy Couture, som jag sååå gärna vill ha, den luktar liljekonvalj!    Får köpa den i Kanada sen när jag fått jobb...

Sen blev det in på New Yorker innan de stängde för att hitta lite kläder till Patrik. Verkade rätt urplockat, för många av de saker som var snygga fanns inte i rätt storlek :( Det blev tillslut två skitsnygga skjortor och ett par jeans.

Jag hittade även 2 par shorts, ett par med spetskant och ett par med paljetter. Jag blev chockad över att jag fick på mig båda paren utan några problem, brukar alltid få bråka lite med byxor för att få upp dem över rumpan :P De med paljetter blev det t.o.m. att köpa i strl !! 34 !!
Inte haft den strl på typ 7 år säkert..

Älskling var söt och betalade de med spets, bästa han! 


Hur har eran måndag varit? :)
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar