söndag 15 april 2012

Produktiv söndag

Hej allihopa!


Japp, känner mig rätt nöjd med dagen. Vi gick upp strax innan 12 idag då vi missat att Patriks telefon var på ljudlös, så hörde inte larmet. Så blev lite sen frukost, sen gick han till jobbet. Jag tog det lugnt en stund och spelade på hans iPad, sen satte jag mig på balkongen och räknade matte. Gäller att passa på när den tittar fram :D

Var så pass varmt att jag kunde sitta i bara linne, riktigt härligt!

Är våren här på riktigt nu kanske?

Sen var det dags att cykla iväg till Friskis & Svettis för att gå på ett Intensiv-pass, första ggn jag tränar där på en halv evighet. Jäklar så jobbigt det var, jag dog lite, min kondition är inte vad den var i somras. Men skönt var det när jag var klar!

Har gjort ett träningschema till mig själv också som jag ska följa till midsommar, är tanken iallafall ;) Vi får se hur bra det går!

Efter träningen har jag pantat burkar och flaskor, fick 63 kr ^^ Passade på att handla lite också. Sen har jag tagit det lugnt hemma igen, ska räkna lite matte nu innan det är dags att sova.
Hur har eran söndag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar