lördag 21 april 2012

Lördag

Vi drog ner på stan för att möta upp
Emelie, Hanna och Robin för lite umgänge.

Efter ett tag drog Patrik till jobbet och vi andra åkte upp till gränby en sväng. Jag köpte ett silverschampoo, har lite gul nyans i håret som jag vill få bort, så hoppas detta funkar! Upptäckte även att en av mina favoritglassar finns åter i glassfrysen!!! 

 Kl 19.oo var det dags att mötas vid Unico för middag, så jag, Patrik, Emelie, Hanna, Robin, Bella, Ylva och Frida åt en mysig middag där, såhär såg min Filé Oscar ut:
Alltid lika trevligt med gänget.
Vid 21.00 sa vi hejdå. Bella, Ylva och Frida skulle på bio och de andra hem.

Jag och Patrik cyklade hem till Sara & Nisse för filmkväll och valpmys. Blev "Sherlock Holmes - A game of shadows". Tyckte den var galet bra, bättre än första filmen dessutom! Har ni sett den? Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. svar: Jo precis. Det finns ju folk till allt. Folk är bra roliga :p

    SvaraRadera