måndag 6 februari 2012

Vi är på gång...

... vi är laddade, vi är spända! Men pigga är vi då inte, min klocka ringde 06.15 imorse, jag som trodde det skulle dröja länge till nästa ggn den gjorde det, tji fick jag. Om 25 minuter kommer pappa och hämtar oss, då blir det först ett stopp på McDonalds för inköp av frukost, sedan vidare till A R L A N D A! :D

Flyget lyfter kl 09.40, då blir det en liten flygtur över till Amsterdam, sedan vidare därifrån till Filippinernas huvudstad Manila för att ta anslutningsflyg till Caticlan (flygplatsen som är närmast där vi ska bo). Själva flygresan ner tar väl en sisådär 16,5 timme, kommer nog vara rätt möra efter det. Sen ska vi  hitta på en transfer-båt till Boracay, ön vi ska bo på.


Nu ska jag sminka mig och borsta tänderna.
Lovar att uppdatera lite kort när vi kommit fram.

Ha det super allihopa. Bamsekram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar