onsdag 29 februari 2012

Nyförlovade!

Är jag världens lyckligaste tjej just nu?? Oh Ja!!!


På alla hjärtans dag hade vi bokat bord på våran favoritrestaurang på Red Coconut.
Vi hade ett bord i sanden, vid stranden med fin blombukett och levande ljus.
Middagen bestod av 4 rätter;
Soppa med sallad
Räkcocktail
Biff Tenderloin & Grillad Kyckling
(vi tog olika och delade på dem)
Chokladpudding & Jordgubbspaj
(vi tog olika och delade på dem)

Vi beställde dessutom in ett mousserande vin, det var det absolut godaste mousserande jag någonsin druckit!

Det var otroligt romantiskt och mysigt, de hade även två killar som gick runt till borden och sjöng och spelade gitarr för oss, väldigt vackert var det.

När vi hade fått våran dessert så sa Patrik att han hade en present till mig. Han höll fram båda händerna och sa att jag fick välja en av dem, jag pekade på hans högra hand. Han öppnade den och däri låg en söt ring med en pärla på.
Han sa: Detta är bara symboliskt, men.. Vill du förlova Dig med Mig?

Såklart jag vill! Jag grät en skvätt och gav honom en puss. Var så otroligt romantiskt. Jag hade hoppats på att han skulle fråga, men jag hade ingen som helst aning om det. Lyckligare tjej fick man leta efter då. Åh, jag älskar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar