fredag 29 april 2011

Snart valborg!

Igår var det full rulle, upp strax innan 10.00, cykla till Willys för att handla till valborg, hem med det till Patrik, cykla till mamma för att rasta vovvarna sen cykla till Årsta för att fixa nya mini-piller samt hämta filtar, grill osv till valborg, hem med det till Patrik sen iväg till jobbet. Puh. Blev iaf 2 mil cykling totalt.
Efter jobbet blev det flipper på Patriks jobb också, gick inte så bra ^^









































Imorgon smäller det, då är det valborg! :D

Idag blir det full rulle för att hinna med allt som ska göras, ska snart iväg till min frisör och fixa utväxten och fixa fler slingor, göra dom jag har lite ljusare. Efter det blir det att handla det jag glömde igår, samt hämta ut paket och hämta deklarationspapprena och fix med dom. Sen blir det att träna med Linda, cirkelfys, ska ta i som sjutton!

Sen blir det duscha och hem för att packa om, ta med allt som ska hem till Helena inför imorn och åka över med allt dit samt hjälp henne fixa hennes hår och fixa mina naglar. Får se vad det blir, nån fransk manikyr med ljus färg över och blommor tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar